De Agri-vrouw als PR pro

De Agri-vrouw als PR pro

Vaak is het de boerin, die fulltime of parttime bij het bedrijf is betrokken, die nieuwe initiatieven aan de keukentafel bespreekbaar maakt. Zij is agrarische zakenvrouw, co-ondernemer, raadgever, initiator, gezinshoofd en meewerkend voorvrouw tegelijk. En dan regelt zij -vaak in avonduren- ook nog eens de PR (en dat terwijl dieren en gezin toch altijd voorgaan…)

Weten hoe je jullie bedrijf -en nieuwe initiatieven- zichtbaar maakt bij de doelgroep(en) helpt om te groeien. Kies je voor een website en/of de nieuwe media. Kies je dan voor Facebook, Twitter, LinkedIN of toch maar beter Instagram? Ga je een open dag organiseren? … 

Een belangrijke tip bij wat je ook doet en mogelijk gaat doen: bouw vanaf het állereerste begin je mailinglijst op. Verzamel mailadressen met een korte kattenbel zodat je later ook nog weet bij welke doelgroep (en dus PR-aktie) dit mailadres ingezet kan worden. Voordat je het weet tuig jij jullie eigen E-mailmarketing op waarmee jij jullie allerbeste klanten en relaties informeert!