Talent went, totdat je er mee van waarde bent

Talent went, totdat je er mee van waarde bent

Talent, kennis, ervaring en vaardigheden. Bij het opstellen van je CV denk je hierbij aan je opleidingen, studie, cursussen, workshops, trainingen en je werkervaring. Top. Maar op LinkedIn zie je best een aantal concullega’ s met een soortgelijk rijtje. Dat moet dus anders.

“No one is you and that is your power”

Wat jou uniek maakt is jouw kennis en ervaring in combinatie met je persoonlijkheid en karakterstructuur. Dat laat zien hoe jij je talenten inzet en toepast. En daarin kunnen klanten zich herkennen. Ben je introvert, dan ben je wellicht aantrekkelijk voor meer bedachtzame klanten (of juist niet!). Ben je meer extrovert, dan moet jouw klant hier het voordeel van inzien.

Ik omschrijf mij zelf als energiek, creatief, doortastend en resultaatgericht met aandacht voor mens, dier en milieu. Ik heb in mijn wensenlijstje staan dat ik het liefst samenwerk met klanten die dit waarderen. Simpelweg omdat de praktijk uitwijst dat ik voor deze klanten de meeste waarde lever. Maar zeker ook omdat ik deze klanten mij inspireren om het beste uit mij zelf te halen.

Mijn kennis en ervaring op het gebied van conceptontwikkeling, marketingcommunicatie, branding en PR krijgt op die manier meer lading voor potentiële klanten. Zij bepalen of samenwerken met mij waardevol is. Of dat zij beter matchen met een coach die een zachtere aanvliegroute hanteert.