JOUW HANDBOEK

JOUW HANDBOEK

HELP JE MEE MET HET MAKEN VAN HET GROTE COMMUNICATIE-HANDBOEK VOOR BOERINNEN?

DE VOORKANT VAN HET PR HANDBOEK VOOR BOERINNEN

De agrarische sector is in transitie. Er wordt steeds meer gevraagd van de boeren en boerinnen, ook in de communicatie met de consument. De situatie duiden en toelichten is een wezenlijke taak om de burger te betrekken bij de sector. Goede PR helpt om meer begrip en bewustzijn te creëren. Maar hoe doe je dat in zo weinig mogelijk tijd en met zo’n klein mogelijk budget? Met tips en adviezen over effectieve PR en slimme marketing voor een toekomstbestendig boerenbedrijf. Maar ook hoe je werkt aan een positieve mindset en aan je communicatie-vaardigheden, zodat je steeds weer met vertrouwen je publiek benaderd. Het is een organisch E-book dat meegroeit met de sector en is samengesteld met behulp van de sector.

Daarom heb ik een korte vraag voor álle boerinnen:

LAAT ME WETEN OVER WELKE ONDERWERPEN JE MEER WILT WETEN WAT BETREFT DE COMMUNICATIE, PR EN MARKETING VOOR JULLIE BEDRIJF
Denk bijvoorbeeld aan:
Hoe kom ik (vaker) in de krant
Hoe kom ik in contact met journalisten en redacties
Welke gratis marketingtools en apps zijn er en hoe gebruik ik ze
Hoe vergroot ik mijn afzet
Hoe verhoog ik onze marge
Hoe krijg ik meer begrip
Hoe ga ik om met (negatieve) reacties
Hoe vertel ik helder ons verhaal voor camera en microfoon

Maar wellicht ook hoe je met groeiend zelfvertrouwen weerstanden ombuigt naar medewerking. Of handige communicatie-technieken die je kunt toepassen in elk contact en die ervoor zorgen dat je krijgt wat je wilt.

“IK ZOU DE VOLGENDE ONDERWERPEN GRAAG TERUG WILLEN ZIEN IN HET GROTE COMMUNICATIE- HANDBOEK VOOR AGRARISCHE ZAKENVROUWEN”